Een daverend succes voor ons "Full Liner" evenement in Genk

Gamme E-tech Full Liner Event

Renault Trucks BeLux heeft gisteren in Hangar 58 in Genk een belangrijke mijlpaal bereikt in zijn streven naar een co2-vrije economie met de organisatie van het evenement "Full Liner". Dit unieke evenement toonde ons volledige gamma elektrische voertuigen, van bakfietsen tot vrachtwagens van 44 ton, waarmee we aantonen dat we aan alle transportbehoeften kunnen voldoen.

De dag begon met een ochtendsessie voor de pers, waar we onze visie en doelstellingen voor decarbonisatie deelden. We benadrukten onze inzet om de co2-voetafdruk van wegtransport te verminderen en duurzame oplossingen te bieden aan onze klanten. De aanwezige journalisten konden ook ons volledige gamma elektrische voertuigen uitproberen en uit eerste hand de innovaties en prestaties van onze producten ontdekken.

présentation Full Liner E-Tech

‘s Middags openden we de deuren voor onze collega's, klanten, wagenparkbeheerders en fabrikanten. Meer dan 150 mensen kwamen langs om onze elektrische voertuigen te ontdekken en uit te proberen, in een gezellige en feestelijke sfeer. Hangar 58, gelegen in het hart van een bos, onderstreepte perfect de duurzame boodschap die we wilden overbrengen, in harmonie met onze inzet voor het milieu.

Er waren onder andere de volgende voertuigen te zien:

- De Cargo Bike

- De E-Tech Trafic

- De E-Tech Master

- De E-Tech D 16t koelwagen

- E-Tech D 26t bakwagen

- E-Tech C 44t

- E-Tech T 44t Diamond Echo (gezien op zijn Europese tour)

Full Liner event - Test

Een van de hoogtepunten van de dag was de overhandiging van de sleutels van de eerste elektrische vrachtwagen van Bpost, een Renault Trucks D 26T, in aanwezigheid van Tom Goethals, Fleet Manager voor Bpost. Dit evenement symboliseert ons sterke partnerschap en ons gezamenlijk engagement voor een duurzamere toekomst.

De deelnemers genoten van een breed scala aan activiteiten, waaronder testritten, jeu de boules, livemuziek en een live voetbalwedstrijd. Ondanks de nederlaag van ons favoriete team was het evenement een groot succes dankzij de levendige sfeer en het heerlijke eten dat werd aangeboden door de foodtrucks.

Renault Trucks blijft zich inzetten voor een groenere en duurzamere toekomst